Do każdego zamówienia
Naklejka na samochód
Jeśli chcesz się wznieść ponad przeciętność, zachwycić klientów, zwiększyć swój udział w rynku i poprawić wynik finansowy - przeczytaj tę książkę!
Steve Willensky, wicedyrektor marketingu i sprzedaży w American Greetings
Prostym, bezpośrednim językiem Jeffrey Fox przekazuje niezawodne rady co do skutecznego marketingu. Szczerze polecam tę inspirującą książkę.
John Quelch, profesor w Harvard Business School
Najnowsza książka Jeffreya Foxa jest najlepszą książką o marketingu. Niewielka inwestycja, jaką jest jej zakup, zwróci się wielokrotnie. Tylko dzięki rozdziałowi 15 nasza firma zarobiła 100 tys. dolarów, a zaoszczędziła 50 tys.!
Ayn LaPlant, CEO w Beekely Corporation z Bristolu w Connecticut
Cały Fox w swej najlepszej żartobliwej formie - w sposób błyskotliwy obala mity i radzi, jak sprzedawać więcej za więcej pieniędzy, jak wznieść się niczym rakieta ku marketingowym przestworzom. Rezultat? Dzwoniąca kasa i 100 procent zysku z dolarów zainwestowanych w marketing.
Lee Flaherty, CEO w Flair Communication
Talent Jeffa Foxa polega na tym, że siłę wyobraźni, zdrowy rozsądek i energię klienta umie ukierunkować na dostawcę produktu czy usługi.
Stephen T. Merkel, prezes i dyrektor Henkel Loctite Corporation
Rady Foxa są oryginalne, czasami kontrowersyjne, ale zawsze skuteczne. Jeffrey Fox opiera swe zasady na tym, co rzeczywiście sprawdza się w grze rynkowej, a nie na ezoterycznych teoriach. Kupcie tę książkę, przeczytajcie i często do niej zaglądajcie!
Dan Chasins, dyrektor Future Products w Saab Automobile AB
Tak się składa, że najnowszą książkę Jeffa Foxa czytam zawsze na wysokości 10 tys. metrów - jest idealną lekturą podczas lotu. Jego dające do myślenia proste prawdy kierują moim myśleniem i strategicznym, i taktycznym. To jak dotąd najlepsza z książek Foxa.
Greg Gyllstrom, prezes Aftermarket na Północną Amerykę i Azję w Visteon Corporation
Książka Jeffreya Foxa to arcydzieło. Jego pomysły na marketing są absolutnie niekonwencjonalne - i tym bardziej przydatne i skuteczne.
Joseph C. Day, prezes i emerytowany CEO we Freudenberg-NOK
Jeffrey J. Fox to bez dwóch zdań supergwiazda marketingu. Laureat nagrody Outstanding Marketer Award, przyznawanej przez magazyn Sales and Marketing Management najlepszym specom od marketingu, oraz amerykańskiej nagrody dystrybutorów przemysłowych National Industrial Distributors Award, a także tytułu Marketingowca Roku, przyznawanego przez American Marketing Association w Connecticut. Przed założeniem Fox amp Co., jednej z najwyżej cenionych firm konsultingowych w USA, piastował wysokie stanowiska kierownicze w kilku firmach międzynarodowych. Bestsellery Jeffreya Foxa, w tym Jak zostać CEO i Jak zostać szamanem sprzedaży, ukazały się już w 35 językach. Ze względu na swoje niekonwencjonalne spojrzenie na biznes chętnie jest zapraszany jako mówca przez wielkie organizacje i przedstawicieli najwyższych kierownictw firm z czołówek gazet.
Przypowieść o cenie i wartości
Opowieść tę należy być może zaliczyć do apokryfów, niemniej jednak zawiera ona pouczającą lekcję.
Pablo Picasso jadł właśnie obiad w modnej nowojorskiej restauracji. Pewna jego wielbicielka, w przekonaniu, że uplasowała się na drabinie społecznej na tyle wysoko, by mogła się sama przedstawić mistrzowi, to właśnie uczyniła. Przystając obok stolika malarza, lwica salonowa wyrzuciła z siebie, że to niezmiernie emocjonujące spotkać tak wielkiego artystę, że uwielbia jego dzieła i tak dalej, i tak dalej, bla-bla-bla. Zachęcona jego pełną uprzejmości uwagą, poprosiła błagalnym tonem:
- Och, mistrzu, czy nie mógłby mi pan czegoś naszkicować?
Picasso chwycił kawałek papieru, na którym piórem i ołówkiem prędziutko naszkicował kelnerów serwujących desery lodowe.
Kiedy kobieta wyciągnęła rękę po szkic, Picasso powiedział:
- 10 tysięcy, Madame.
Zaszokowana, odrzekła:
- Ależ to nie zajęło Panu nawet pięciu minut!
- Przeciwnie, Madame - odparł Picasso. - To mi zajęło pięćdziesiąt lat.
Picasso wycenił swój produkt według jego wartości, a nie według kosztów jego wytworzenia. Wycenił go według jego wartości inwestycyjnej, a nie według sumy kosztów papieru, atramentu, ołówka i roboczogodziny. Szkic z autentycznym podpisem "Picasso" jest wart więcej niż na pozór identyczny szkic z podpisem "Iksiński".
Nie zwlekaj!
Zainwestuj w dobrą książkę lub płytę i wykorzystaj zawarte w niej treści, a pchniesz swoje życie do przodu.
Przejmij ster i kieruj swoje życie w dobrą stronę!
Internetowa księgarnia religijna Izajasz oferuje książki o duchowości, przewodniki religijne, książki poświęcone małżeństwu, rodzinie i wychowaniu dzieci. Mamy też dział z książkami o rozwoju osobistym. Wszystkie te książki łączy to, że są zgodne z duchem chrześcijańskim.
Rynek książki religijnej jest zalewany książkami o niezbyt wysokiej wartości merytorycznej, dlatego staram się, aby w ofercie księgarni religijnej Izajasz były tylko wartościowe książki. Posiadamy pełną ofertę książek Jacka Pulikowskiego, oraz wiele tytułów takich autorów jak o. Augustyn Pelanowski, ks. Piotr Pawlukiewicz, o. Adam Szustak, ks. Aleksander Woźny, i wielu innych autorów chrześcijańskich.
Polecam też duży wybór różnych wydań Pisma Świętego: z paginatorami i bez, z komentarzami i z dużą, czytelną czcionką.
Czy możesz zaufać jakości księgarni Izajasz? Możesz! Jestem o tym przekonany. Ale chcę, abyś i Ty był o tym przekonany. Przeczytaj opinie naszych czytelników »
Radosław Rudziński
właściciel