Zaloguj | Zarejestruj

Twój koszyk

Twój koszyk jest pusty, przez co jest bardzo smutny...

Jak zostać mistrzem marketingu

Jak zostać mistrzem marketingu

Czyli o zasadach, dzięki którym dzwoni kasa

Jeffrey J. Fox

39,00 zł

szt.

O książce

  • stron: 168
  • format: 13 x 19
  • oprawa: twarda
  • wydanie: pierwsze
  • ISBN: 9788371462337

Do każdego zamówienia

Rybka - naklejka na samochód

Naklejka na samochód

Zobacz inne książki w kategorii:

Więcej o książce Jak zostać mistrzem marketingu

Jeśli chcesz się wznieść ponad przeciętność, zachwycić klientów, zwiększyć swój udział w rynku i poprawić wynik finansowy - przeczytaj tę książkę!

Steve Willensky, wicedyrektor marketingu i sprzedaży w American Greetings

Prostym, bezpośrednim językiem Jeffrey Fox przekazuje niezawodne rady co do skutecznego marketingu. Szczerze polecam tę inspirującą książkę.

John Quelch, profesor w Harvard Business School

Najnowsza książka Jeffreya Foxa jest najlepszą książką o marketingu. Niewielka inwestycja, jaką jest jej zakup, zwróci się wielokrotnie. Tylko dzięki rozdziałowi 15 nasza firma zarobiła 100 tys. dolarów, a zaoszczędziła 50 tys.!

Ayn LaPlant, CEO w Beekely Corporation z Bristolu w Connecticut

Cały Fox w swej najlepszej żartobliwej formie - w sposób błyskotliwy obala mity i radzi, jak sprzedawać więcej za więcej pieniędzy, jak wznieść się niczym rakieta ku marketingowym przestworzom. Rezultat? Dzwoniąca kasa i 100 procent zysku z dolarów zainwestowanych w marketing.

Lee Flaherty, CEO w Flair Communication

Talent Jeffa Foxa polega na tym, że siłę wyobraźni, zdrowy rozsądek i energię klienta umie ukierunkować na dostawcę produktu czy usługi.

Stephen T. Merkel, prezes i dyrektor Henkel Loctite Corporation

Rady Foxa są oryginalne, czasami kontrowersyjne, ale zawsze skuteczne. Jeffrey Fox opiera swe zasady na tym, co rzeczywiście sprawdza się w grze rynkowej, a nie na ezoterycznych teoriach. Kupcie tę książkę, przeczytajcie i często do niej zaglądajcie!

Dan Chasins, dyrektor Future Products w Saab Automobile AB

Tak się składa, że najnowszą książkę Jeffa Foxa czytam zawsze na wysokości 10 tys. metrów - jest idealną lekturą podczas lotu. Jego dające do myślenia proste prawdy kierują moim myśleniem i strategicznym, i taktycznym. To jak dotąd najlepsza z książek Foxa.

Greg Gyllstrom, prezes Aftermarket na Północną Amerykę i Azję w Visteon Corporation

Książka Jeffreya Foxa to arcydzieło. Jego pomysły na marketing są absolutnie niekonwencjonalne - i tym bardziej przydatne i skuteczne.

Joseph C. Day, prezes i emerytowany CEO we Freudenberg-NOK

Jeffrey J. Fox to bez dwóch zdań supergwiazda marketingu. Laureat nagrody Outstanding Marketer Award, przyznawanej przez magazyn Sales and Marketing Management najlepszym specom od marketingu, oraz amerykańskiej nagrody dystrybutorów przemysłowych National Industrial Distributors Award, a także tytułu Marketingowca Roku, przyznawanego przez American Marketing Association w Connecticut. Przed założeniem Fox amp Co., jednej z najwyżej cenionych firm konsultingowych w USA, piastował wysokie stanowiska kierownicze w kilku firmach międzynarodowych. Bestsellery Jeffreya Foxa, w tym Jak zostać CEO i Jak zostać szamanem sprzedaży, ukazały się już w 35 językach. Ze względu na swoje niekonwencjonalne spojrzenie na biznes chętnie jest zapraszany jako mówca przez wielkie organizacje i przedstawicieli najwyższych kierownictw firm z czołówek gazet.

Kto jest autorem książki Jak zostać mistrzem marketingu?

Autorem książki Jak zostać mistrzem marketingu jest Jeffrey J. Fox.

Zobacz więcej książek, których autorem jest Jeffrey J. Fox.

Dodaj swoją opinię o książce Jak zostać mistrzem marketingu





Twoja opinia

Twoje imię

Twój email (nigdzie nie będzie widoczny)

Fragment książki Jak zostać mistrzem marketingu

Przypowieść o cenie i wartości

Opowieść tę należy być może zaliczyć do apokryfów, niemniej jednak zawiera ona pouczającą lekcję.

Pablo Picasso jadł właśnie obiad w modnej nowojorskiej restauracji. Pewna jego wielbicielka, w przekonaniu, że uplasowała się na drabinie społecznej na tyle wysoko, by mogła się sama przedstawić mistrzowi, to właśnie uczyniła. Przystając obok stolika malarza, lwica salonowa wyrzuciła z siebie, że to niezmiernie emocjonujące spotkać tak wielkiego artystę, że uwielbia jego dzieła i tak dalej, i tak dalej, bla-bla-bla. Zachęcona jego pełną uprzejmości uwagą, poprosiła błagalnym tonem:
- Och, mistrzu, czy nie mógłby mi pan czegoś naszkicować?
Picasso chwycił kawałek papieru, na którym piórem i ołówkiem prędziutko naszkicował kelnerów serwujących desery lodowe.
Kiedy kobieta wyciągnęła rękę po szkic, Picasso powiedział:
- 10 tysięcy, Madame.
Zaszokowana, odrzekła:
- Ależ to nie zajęło Panu nawet pięciu minut!
- Przeciwnie, Madame - odparł Picasso. - To mi zajęło pięćdziesiąt lat.

Picasso wycenił swój produkt według jego wartości, a nie według kosztów jego wytworzenia. Wycenił go według jego wartości inwestycyjnej, a nie według sumy kosztów papieru, atramentu, ołówka i roboczogodziny. Szkic z autentycznym podpisem "Picasso" jest wart więcej niż na pozór identyczny szkic z podpisem "Iksiński".

Nie zwlekaj!

Zainwestuj w dobrą książkę lub płytę i wykorzystaj zawarte w niej treści, a pchniesz swoje życie do przodu.

Przejmij ster i kieruj swoje życie w dobrą stronę!

Jak zostać mistrzem marketingu

Księgarnia religijna Izajasz

Internetowa księgarnia religijna Izajasz oferuje książki o duchowości, przewodniki religijne, książki poświęcone małżeństwu, rodzinie i wychowaniu dzieci. Mamy też dział z książkami o rozwoju osobistym. Wszystkie te książki łączy to, że są zgodne z duchem chrześcijańskim.

Rynek książki religijnej jest zalewany książkami o niezbyt wysokiej wartości merytorycznej, dlatego staram się, aby w ofercie księgarni religijnej Izajasz były tylko wartościowe książki. Posiadamy pełną ofertę książek Jacka Pulikowskiego, oraz wiele tytułów takich autorów jak o. Augustyn Pelanowski, ks. Piotr Pawlukiewicz, o. Adam Szustak, ks. Aleksander Woźny, i wielu innych autorów chrześcijańskich.

Polecam też duży wybór różnych wydań Pisma Świętego: z paginatorami i bez, z komentarzami i z dużą, czytelną czcionką.

Czy możesz zaufać jakości księgarni Izajasz? Możesz! Jestem o tym przekonany. Ale chcę, abyś i Ty był o tym przekonany. Przeczytaj opinie naszych czytelników »

Radosław Rudziński
właściciel

Warunki zakupów

Dane do wpłaty

Koszt wysyłki

Odbiór osobisty

Gwarancja zadowolenia

Regulamin

Polityka prywatności

Logowanie

Informacje

Katalog autorów

Kontakt

Blog

Newsletter Strefa Izajasza

Program partnerski

U nas zapłacisz z Dotpay

© 2009 - 2024 | Księgarnia religijna Izajasz | ul. Rydza Śmigłego 62/82, 65-610 Zielona Góra | tel. 735 460 819